Bloggaren Filippa

Alla inlägg under september 2012

Av Filippa - 17 september 2012 15:43

Hej !
Sitter på bussen på väg hem nu ?
Har vart i skolan fram tills nu och haft tråkigt ?
Hela denna dagen har vart tråkigt!
Men nu ska jag hem och äta och sen fixa mig inför handbollen? jag är hemma om ungefär 40 minuter ?
Hejdåå och puss ?

Av Filippa - 15 september 2012 21:15

Tjena !
Sitter och lyssnar på fem underbara killar som sjunger i mina hörlurar.... (one direction)
I dag så har jag vart i Jobro och spelat på en konsert med några "kompisar" ( de är inte riktigt mina kompisar träffade dom för tre veckor sedan och några visste jag att dom bara fanns ) men det gick bra tror jag ..... Efter konserten så åkte jag och min pappa hem igen .... Nej men nu ska jag gå och lägga mig? längtar tills jag somnar !! ??

Av Filippa - 3 september 2012 06:51

Hej !
Ligger i min säng nu.... Vaknade för fyra minuter sen .....
I dag börjar man skolan igen efter två dagar ledigt . Det är hemskt ! Men jag har lite sovmorgon i dag som tur är !
Nu ska jag stiga upp ur sängen och klä på mig, sminka mig, Fixahåret , packa ner mina blockflöjter i min väska, äta frukost och sedan gå till tåget klockan 08.35 ..... I dag är min senaste dag i skolan vi slutar 15.20 eller 15.40 .... Kommer inte ihåg.
Nej men nu måste jag gå upp ! Annars försover jag mig !

Av Filippa - 1 september 2012 16:14

Hej !
Märkte nyss att jag inte skrivit på snart fem månader så nu tror jag att det är dags att börja blogga igen ?
Sitter inne på mitt rum efter har vart på bio med mina lillesystrar och pappa.
I morse var jag på en handbollsträning men det var inte jag som tränade utan det var små barn som går på dagis.... Så då hjälpte jag deras tränare....
Den ära veckan har vart jätte jobbig ! Det var min första hela vecka i skolan... Och i år får man ju betyg för första gången så då måste jag jobba hårt för att får ett A ?
Är jätte trött nu för man behövde gå upp klockan 8.40 och hela denna veckan jag gått upp klockan sex....
Snälla hjälp mig att komma upp till 300 följare på instagram heter @fillippaa

Presentation


Heej!!!
Jag heter FilippaC=
Jag är 13år och föddes den 7 maj 1998

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Ovido - Quiz & Flashcards