Bloggaren Filippa

Alla inlägg under september 2011

Av Filippa - 28 september 2011 21:27

Hej!!!sitter och kollar på tv nu och ska snart läsa klart min no läxa.har no prov men ska fortsätta nu såå...heejdåå och puss

Av Filippa - 16 september 2011 19:32

Heej!!!

sitter och kollar på tv och lysnar på musik. i dag har jag haft studiedag och då åkte jag till handen men två kompisar Egil och Nathalie. jag köpte en tröja.

Men ska kolla vidare på tv såå....

heejdåå¨och puss på er

Av Filippa - 14 september 2011 19:33

Heej !!!

sitter vid darton nu och lysssnar på musik   jag e fasen musik beronde !!!! jag älskar musik nästan all sorts musik utom rock....

I dag har jag vart i skolan... men jag hade ingen blockflöjts lekton för min lärare var sjuk tror jag ....

I dga hade jag musikdata som är när halva min klass går till ett rum där det finns datorer och där får vi lära oss att arra en låt ( arra = göra noter till instrument) och då har vi i min grupp PA ( han kallas så).

va ska jag skriva mer då .... kanske att jag snart kommer dö för jag längtar så mycket tills på fredag..... tänck er an dag med dom som man älskar mest av allt  i världen     ska snart ringa någon kompis tror jag eller så ska jag smsa till någon om jag hittar min mobil   nu lyssnar jag på 

 Good feeling  med Flo Rida 

men jag lyssnar inte bara på den låten jag lyssnar på massor med !!! men.... 

Heejdå och puss   


   Haha ^^

Av Filippa - 14 september 2011 07:05

Hej !!! Vaknade nyss och ska snart åka till skolan men skriver innan.I dag är det onsdag och jag ska ha blockflöjt efter skolan så jag kommer hem halv fem tror jag om inte tåget är försenat .Nu måste jag gå och sminka mig och borsta tänderna och sånt <3men .....Heejdåå och puss >.<

Av Filippa - 11 september 2011 20:28

Heej!!!

I helge har jag inte kunnat skriva för jag har spelat handbollscup so heter "stockholms cupen".... Miitt lag ( Haninge hk) vann en match.... i dag spelade vi mot Åkerberga hk... men vi förlora.... om vi skulle vunnit den matchen så skulle vi kommit till B-final ... men det gjorde vi inte så det är bara att gratta Åkersberga till vinsten.

Bästa laget enligt mig      

Nu sitter jag och lysnar på Moa Ligell när hon sjunger sin låt " When I held ya" 

Ska snart gå och lägga mig men skriver nog igen innan sjag ska sova....

I morgon ska jag till skolan igen ska bli jätte rolig!!! men på fredag ska jag till handen med några kompisar och dom är Egil som är jätte gulllig, Natta som är jätte söt och Julia som jag älska.... men om jag täncker   noga så Älskar jag alla tre men har också studiedaag på fredag 

Men...

Heejdåå och puss på er !!! 

  

Av Filippa - 8 september 2011 17:26

heej !!!!

sitter och lysnar på väldesbästa låt !!!!

i dag har jag vart i skolan som vanligtC=. det gick jätte bra på provet i dag =D. jag ska snart sticka till handbollen .....

i går hade jag blockflöjtslektion >.< lika roligt som vanligt tror jag ^^ jag spelar med min kompis Julia i min klass älskar henne nästan mest av allt !!!! men efter flöjtlektionen åkte jag hem och då var jag hemma typ 17.05   ....

meen ska lysna vidare på låten !!!  såå....

heejdåå och puss från 

     Filippa sen musik interserade tönten <3

Av Filippa - 8 september 2011 05:57

heej!!!

sitter vid darton och gör läxan.... jag gick upp klockan: 05.20

och nu vill jag bra gå och lägga mig.

Men jag hinner inte skriva på den hära bloggen ..... jag måste ju konsentrera mig på skolan, handbollen och blockflöjten ....

men måste fortsätta med läxan nu har porv i dag så.....

Heejdåå och puss   

Presentation


Heej!!!
Jag heter FilippaC=
Jag är 13år och föddes den 7 maj 1998

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Ovido - Quiz & Flashcards