Bloggaren Filippa

Direktlänk till inlägg 23 februari 2012

2012-02-23

Av Filippa - 23 februari 2012 21:31

Hej!

sitter och lyssnar på musik nu och ska snart gå och lägga mig....

Idag så har jag  vart i skolan..... och haft no prov och i morgon så har jag tyska prov... förra veckan så haade jag matte och so prov... och i går så hade jag no redovisning. 

Förra veckan och denna veckan så har min klass lärt oss att dansa bugg... det är jätte roligt ni borde pröva. ..... I morgon så ska man i skolan igen då och sen 14:30 så har man lov !!!

jag längtar så mycken.

Den hära veckan så har jag vart förskyd ( inte roligte alls)

i fedags så var jag ju på fest  hos mina söta kompisar vi hade det grymmt roligt!!! jag hade vart i handen innnan festen och köpte två grejer.....

nu är jag jätte trött och jag måste vara pigg tills i morgon så....

heeejdåååå och puss


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa - 4 mars 2013 23:10

Hej! Ligger i min säng nu och försöker att sova efter en dag i skolan och 2 timmar handbollssträning. Mycket roligt hat hänt i skolan idag. Men jobbiga saker också. Jag kommer att dö i morgon på tyskan om jag inte sover nu. God natt ...

Av Filippa - 3 mars 2013 22:58

Hej! Har tänkt att blogga i några dagar nu men något har alltid hindrat mig... Jag känner mig verklige dålig! I dag så har jag skrivit på min so läxa och suttit i en bil i 6 timmar. Denna veckan så har jag haft sport lov men ändå gjort läxor so...

Av Filippa - 17 september 2012 15:43

Hej ! Sitter på bussen på väg hem nu ? Har vart i skolan fram tills nu och haft tråkigt ? Hela denna dagen har vart tråkigt! Men nu ska jag hem och äta och sen fixa mig inför handbollen? jag är hemma om ungefär 40 minuter ? Hejdåå och puss ?...

Av Filippa - 15 september 2012 21:15

Tjena ! Sitter och lyssnar på fem underbara killar som sjunger i mina hörlurar.... (one direction) I dag så har jag vart i Jobro och spelat på en konsert med några "kompisar" ( de är inte riktigt mina kompisar träffade dom för tre veckor sedan och ...

Av Filippa - 3 september 2012 06:51

Hej ! Ligger i min säng nu.... Vaknade för fyra minuter sen ..... I dag börjar man skolan igen efter två dagar ledigt . Det är hemskt ! Men jag har lite sovmorgon i dag som tur är ! Nu ska jag stiga upp ur sängen och klä på mig, sminka mig, Fixah...

Presentation


Heej!!!
Jag heter FilippaC=
Jag är 13år och föddes den 7 maj 1998

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Ovido - Quiz & Flashcards