Bloggaren Filippa

Alla inlägg under februari 2012

Av Filippa - 23 februari 2012 21:31

Hej!

sitter och lyssnar på musik nu och ska snart gå och lägga mig....

Idag så har jag  vart i skolan..... och haft no prov och i morgon så har jag tyska prov... förra veckan så haade jag matte och so prov... och i går så hade jag no redovisning. 

Förra veckan och denna veckan så har min klass lärt oss att dansa bugg... det är jätte roligt ni borde pröva. ..... I morgon så ska man i skolan igen då och sen 14:30 så har man lov !!!

jag längtar så mycken.

Den hära veckan så har jag vart förskyd ( inte roligte alls)

i fedags så var jag ju på fest  hos mina söta kompisar vi hade det grymmt roligt!!! jag hade vart i handen innnan festen och köpte två grejer.....

nu är jag jätte trött och jag måste vara pigg tills i morgon så....

heeejdåååå och puss


   

Av Filippa - 17 februari 2012 09:56

Heej !sitter nu och har rast men ska snart ha soprov.idag ska jag oxå va med min lilla mobbade natta ..... Vi ska åka på fets hos mina söta och älskade kompisar alexandar ,susie och michelle.vi hade nyss tyska där fick vi veta vad vi ska ha på provet.....Den hära veckan så har jag vart förskyld så att jag inte kunde vara med på min handbollsträning.de lektioner na vi har kavar är matte och idrott Men nu så kommer alla små sexor så nu måste jag gå så.....heejdåå och puss

Av Filippa - 7 februari 2012 16:26

heej!

sitter och pluggar och äter macka ...

Nu sitter jag och skriver lite på min engelska som ska in på torsdag.... och en som skulle in för julen men jag har glömt att ta hem den så jag har typ inte gjort klart den .....

måste fortsätta nu men skriver när jag har pluggat klart så...

heejdå och puss

Presentation


Heej!!!
Jag heter FilippaC=
Jag är 13år och föddes den 7 maj 1998

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Ovido - Quiz & Flashcards