Bloggaren Filippa

Alla inlägg under januari 2012

Av Filippa - 27 januari 2012 20:37

Heej!!

Asså nu orkar jag inte med att vara sjuk jag vill tillbaka till skolan och handbollen....

jag har vart sjuk sen tisdags natt..... 

i dag har jag vart hemma och städat och vart ute lite .....

nu sitter jag och lyssnaar på musik och ska snart gå och sova tror jag .... 

Jag har bestämt mig för att forsätta att blogg men inte så mycket.....

men nu måste jag gå så....

heejdåå och puss 

 


Av Filippa - 21 januari 2012 17:08

Heej !

jag kommer att fortsätta att blogga men inte så mycket....

Jag kom nyss hem från haninge centrum och coop forum ..... jag har vart och handlat med mamma .....

jag fick typ en jacka , en kofta, en randig tröja och en skjorta.... nu sitter jag och lyssanar på musik.... i går så hade mitt handbollslag en fest ..... det var roligt där tror jag ;DD

nu ska jag logga in på fb och sen ska jag spela ..... och så klart lyssna på musik .... så...

Heejdåå och puss

Av Filippa - 18 januari 2012 20:11

Heej !

sitter och lyssnar på musik och övar på mina engelska- och tyskaglosor....

Jag funderar på att ta en liten paus från bloggen för jag måste konsentrera mig på skolan ( har ig i tyska och engelska), killar, livet och att bli det jag vill bli..... som är fottograf..... men jag kommer nog bara att ta paus fram till sommarlover ...... eller kortrare.... 

Idag så har jag vart i skolan .... som vanligt ..... och vi hade .... Tyska, svenska, musik/ orkester, musikdata, no och bild .... musikdatan var roligast för vi har bara det i en gång i veckan  

jaja... vad ska man skriva om nu då kanske vad man ska göra i morgon ..... tot att jag göt det.... Imorgon så har jag handbollsmatch mot skå i Ribbyhallen.... och sen har jag skola    jag börjar typ 08.10 så då blir det att gå upp tidigt.... nu måste jag plugga vidare har glosförhör i morgon innan lunchen så jag har nästan ingen rast att öva på ..... men men nu måste jag gå så....

Heejdåå och puss  

haha ni ska få en låt också så klart!!

Pusspuss!!! 

Av Filippa - 15 januari 2012 18:40

Heej !

JAG E SÄMST !!! jag har glömt att skriva under hela julen!

men nu är jag här igen!

Den hära veckan har jag vart hemma och vart i skolan och brandalarmet i skolan sattes igång för att det var någon skom tände en raket och det spö regnade ute och sen när vi kom in i skolan igen så började det att snöa ;DD och då satt jag på träslöjden och hade tråkigt.... vi hade tröslöjd för att syslöjden var inställd men på torsdag ska jag ha syslöjd igen.... jag kommer att ha syslöjd tills jag slutar nian för vi får välja vad man vill ha mellan sy- och träslöjd =DD i onsdags så var det första dagen i skolan och i måndags så hade jag min första handbollsträning ;)) och igår så hade jag handbollsmatch i spång och vi vann    i dag så häntade jag och min mamma ett paket på posten från hm ;)) och så har jag städat mitt rum....men i morgan så blir det skola igen då.....men då börjag jag halv nio och slutar kkolckan tio över två ;)) det är mín kortaste dag men förra året då jag gick i 6:an så slutade jag tio över ett på fredagar.....  men nu sitter jag och lyssnar på musik och ska snart gå och sova tror jag .... är jätte tröt .... men först så måste jag fixa mina naglar ;DD ...... så....

Heejdåå och puss   

Presentation


Heej!!!
Jag heter FilippaC=
Jag är 13år och föddes den 7 maj 1998

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Ovido - Quiz & Flashcards