Bloggaren Filippa

Alla inlägg under augusti 2011

Av Filippa - 26 augusti 2011 18:09

Heej!!

sitter och lysnar på musik nu och funderar lite på om jag ska börja vidioblogga på vardagarna i stället för att skriva  

måste gå och städa mitt rum nu tror jag så...

Heejdåå och puss    

Av Filippa - 26 augusti 2011 16:12

Heej !!!

för låt har inte haft tid att skriva men jag kommer skriva i helgen ....

men i veckan har jag vart i skolan .... det var jätte roligt !!!!!

i dag slutade jag halv tre och var hemma tre ...

nu sitter jag och lysnar på en låt på youtube

  Bästa låten!!!

den näst bästa låten !!!

en ska catta med några kompisar nu så...

heejdåå och puss

Av Filippa - 22 augusti 2011 16:18

Heej!Sitter och kollar på tv nu men ska snart cykla till träningen

Av Filippa - 22 augusti 2011 07:40

Heej!!Har vaknat för en stund sen ... Har gjort frukost och ätit den.Sitter och kollar på tv nu och ska snart fixa mig....Men måste gå nu hinner inte skriva mer så....Heejdåå och puss

Av Filippa - 21 augusti 2011 19:20

Heej!!!

sitter vid daron nu och blir bombad av chatt medelanden av kompisar!!!

Men längtar tills i morgon .... då blir det skola!!!!

Ska gå och torka och platta mitt hår nu så att det är platt i morgon <3 såå....

Heejdåå och puss älskar er

Av Filippa - 21 augusti 2011 13:20

Heej !!!
har äntligen tid ... har städat min lille syrras rum och sen har jag hjälpt mamma med vårat förråd .... 

I morgon börjar jag skolan så då kommer jag inte blogga lika mycket... men  ska försöka  

 Min älskade skolan som jag har gått i ett år i nu men är inne på mitt andra nu  ...

I morgon börjar jag klockan nio men jag måste åka med tåget typ 8.25 tåget och då är jag famme till skolan 8.46

men...

Heejdåå och puss

Av Filippa - 20 augusti 2011 23:58

Heej !!
för låt att jag inte har skrivit i dag men har inte haft lust på grund av en ska som hände .....

men skrive i alla fall nu   

ska gå och sova nu ... är jätte trött!!

kan sova på mitt skrivbord nu om jag vill det !!!...

Nu är det bara en dag kvar på sommarlovet och sen får jag träffa min klass igen.... jag har saknar dom jätte mycket för utom en ..... men jag älskar dom verkligen   ooch jag vet inte vad jag skulle gjort utan dom !!!!

men ska sova nu så .... 

heejdåå och puss ... och just det 

    

Av Filippa - 20 augusti 2011 10:31

Heej!!!

Sitter inne på mitt rum och lyssnar på musik.... i dag hade jag tänckt mig att gå ut .... men det kommer inte hända..... det regnar!!!! 

Ska nog fort sätta städa mitt rum annars kan jag inte få göra något ....  men måste fixa mig förs... tror jag ...

men måste gå och städa nu så.... 

Heejdåå och puss   

Presentation


Heej!!!
Jag heter FilippaC=
Jag är 13år och föddes den 7 maj 1998

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Ovido - Quiz & Flashcards