Bloggaren Filippa

Direktlänk till inlägg 27 januari 2012

ORKAR INTE MER!!!!

Av Filippa - 27 januari 2012 20:37

Heej!!

Asså nu orkar jag inte med att vara sjuk jag vill tillbaka till skolan och handbollen....

jag har vart sjuk sen tisdags natt..... 

i dag har jag vart hemma och städat och vart ute lite .....

nu sitter jag och lyssnaar på musik och ska snart gå och sova tror jag .... 

Jag har bestämt mig för att forsätta att blogg men inte så mycket.....

men nu måste jag gå så....

heejdåå och puss 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa - 4 mars 2013 23:10

Hej! Ligger i min säng nu och försöker att sova efter en dag i skolan och 2 timmar handbollssträning. Mycket roligt hat hänt i skolan idag. Men jobbiga saker också. Jag kommer att dö i morgon på tyskan om jag inte sover nu. God natt ...

Av Filippa - 3 mars 2013 22:58

Hej! Har tänkt att blogga i några dagar nu men något har alltid hindrat mig... Jag känner mig verklige dålig! I dag så har jag skrivit på min so läxa och suttit i en bil i 6 timmar. Denna veckan så har jag haft sport lov men ändå gjort läxor so...

Av Filippa - 17 september 2012 15:43

Hej ! Sitter på bussen på väg hem nu ? Har vart i skolan fram tills nu och haft tråkigt ? Hela denna dagen har vart tråkigt! Men nu ska jag hem och äta och sen fixa mig inför handbollen? jag är hemma om ungefär 40 minuter ? Hejdåå och puss ?...

Av Filippa - 15 september 2012 21:15

Tjena ! Sitter och lyssnar på fem underbara killar som sjunger i mina hörlurar.... (one direction) I dag så har jag vart i Jobro och spelat på en konsert med några "kompisar" ( de är inte riktigt mina kompisar träffade dom för tre veckor sedan och ...

Av Filippa - 3 september 2012 06:51

Hej ! Ligger i min säng nu.... Vaknade för fyra minuter sen ..... I dag börjar man skolan igen efter två dagar ledigt . Det är hemskt ! Men jag har lite sovmorgon i dag som tur är ! Nu ska jag stiga upp ur sängen och klä på mig, sminka mig, Fixah...

Presentation


Heej!!!
Jag heter FilippaC=
Jag är 13år och föddes den 7 maj 1998

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Ovido - Quiz & Flashcards